|
|
|
|
|
|
|
Thyholm d. 9-10/6 nord
Regionsstævne (D)
D. 9. – 10. juni 2012
PONY DRESSUR: (B) HEST DRESSUR: (A)
LØRDAG: pony
Kl. 01: LD1 (evt. med opråber)
Kl. 02: LC - niveauklasse (LC1, LC2, LC3)
Kl. 03: LB - niveauklasse (LB1, LB2, LB3)
Kl. 04: LA - niveauklasse (LA1, LA2, LA3, LA4)
SØNDAG: pony
Kl. 08. LD1 (evt. med opråber)
Kl. 09: LC – niveauklasse (LC1, LC2, LC3)
Kl. 10: LB - niveauklasse (LB1, LB2, LB3)
Kl. 11: LA - niveauklasse (LA1, LA2, LA3,LA4)
LØRDAG: hest
Kl. 05: LC - niveauklasse (LC1, LC2, LC3)
Kl. 06: LB - niveauklasse (LB1, LB2, LB3)
Kl. 07: LA - niveauklasse (LA1, LA2, LA3, LA4)
SØNDAG: hest
Kl. 12: LC - niveauklasse (LC1, LC2, LC3)
Kl. 13: LB - niveauklasse (LB1, LB2, LB3)
Kl. 14: LA - niveauklasse (LA1, LA2, LA3, LA4)
PONY SPRING: HEST SPRING:
LØRDAG: pony
Kl. 15: U-LE Met. B0
Kl. 17: U-LD Met. B0
Kl. 19: LC Met. B3
Kl. 21: LB Met. B3
Kl. 23: LA Met. B3
SØNDAG: pony
Kl. 25: U-LE Met. B0
Kl. 27: U-LD Met. B0
Kl. 29: LC Met. B3
Kl. 31: LB Met. B3
Kl. 33: LA Met. B3
LØRDAG: hest
KL 16: U-LE Met. B0
Kl. 18: U-LD Met. B0
Kl. 20: LC Met. B3
Kl. 22: LB Met. B3
Kl. 24: LA Met. B3
SØNDAG: hest
Kl. 26: U-LE Met. B0
Kl. 28:U-LD Met. B0
Kl. 30: LC Met. B3
Kl. 32: LB Met B3
Kl. 34: LA Met. B3 Almindelige bestemmelser for THR´s Regionsstævne d. 9. - 10. juni 2012
1. Ekvipager til E- og D-stævner udelukkes efter OUT-regler i DRF Reglement. DRF Reglement
2012 og OUT-reglerne i DRF Reglement 2012 er gældende. Desuden rides efter
Regionsbestemmelser 2012, tilføjelse til OUT 2012 for D-stævner vedtaget i Distrikt 11/13
samt Generelle regler for E- og D-stævner i Region Nord 2012.
2. Ved mindre end fire startende rides kun til bedømmelse, jfr. struktur omkring E- og Dstævner 2012. Der uddeles roset til ”vinderen”, men ikke dotering. ”Resultatet” tæller ikke i
henhold til OUT-reglerne (se punkt 1)
3. THR forbeholder sig retten til at sammenlægge springklasser pony/hest ved mindre end 4
ekvipager ved anmeldelsesfristens udløb, jfr. struktur omkring E- og D-stævner 2012
4. Vedr. niveauklasserne i dressur: Husk at angive på anmeldelsen hvilket/hvilke programmer
du vil ride. Hver ekvipage kan starte 2 gange i disse klasser – det skal i så fald være 2
forskellige programmer der rides. Man kan opnå to placeringer i samme klasse.
Placeringsrækkefølgen afgøres efter højest opnåede procenttal.
5. Klasse 1 og 8 er kun åben for ryttere der ikke starter/har startet LC1 eller højere
dressurklasser
6. Indskud: kr. 60,- pr. klasse, i U-klasser 40,- pr. klasse.
7. Doteringer kr. 100,-/75,-/50,- (Ingen doteringer i U-klasser, der uddeles roset for fejlfri runde)
8. Opstaldning: Boks. 200,- pr. dag. Boksen kan ikke benyttes om natten. Opstaldning er på
eget ansvar.
9. Inviterede klubber: STH, FRØ, SYRK, MRR, BLK, THR, SJRK, SKRK, SSH, STR, LERK,
ROM, NÆST, NTR, HBR
10. Anmeldelser modtages efter ”først til mølle” princippet. Efteranmeldelser modtages i det
omfang tiden tillader det mod dobbelt indskud.
11. Gyldig vac.att. og klubmedlemskab skal forevises på forlangende
12. Såfremt der ønskes camping skal dette anføres på anmeldelsesblanketten.
Campering er gratis. Kr. 50,- betales med anmeldelsen, hvis man ønsker strøm,
Dette skal også anføres på anmeldelsen. Strøm dog i begrænset omfang og kun i
tidsrummet 17.00 – 7.00.
13. Der udsendes ikke programmer. Alle oplysninger vedr. stævnet kan ses på
www.thyholmrideklub.dk
14. Anmeldelse uden bankoverførsel eller penge/check tages ikke i betragtning.
15. Find anmeldelsesblanketten på www.thyholmrideklub.dk. Opgiv venligst rytterlicens og Id-nr.
på alle som har det, det vil være en rigtig stor hjælp. Pengene overføres til: reg.nr. 9116
konto 0000142182 - husk at mærke overførslen med navn på rytter. Der kan ikke
tilmeldes via kontoen, husk at sende anmeldelsesblanket også.
Anmeldelsesfrist: 30. maj 2012
Sendes til: thyholmrideklub@hotmail.com eller evt.
Mai-Britt Sørensen, Kappelvej 4, 7790 Thyholm
TLF: 97 87 23 63 mobil: 23 92 94 66
www.thyholmrideklub.dk
struer 28/5 nord
STRUER RIDEKLUB
TRÆNINGS D-STÆVNE D. 28 MAJ 2012
DRESSUR PONY: DRESSUR HEST:
Kl. 1 Ld1-B Kl. 9 Ld1-B
Kl. 2 Ld2-B Kl. 10 Lc1-A
Kl. 3 Lc1-B Kl. 11 Lc2-A
Kl. 4 Lc2-B Kl. 12 Lb1-A
Kl. 5 Lb1-B Kl. 13 Lb2-A
Kl. 6 Lb2-B Kl. 14 La1-A
Kl. 7 La1-B Kl. 15 La2-A
Kl. 8 La2-B Kl. 16 La4-A
Kl. 17 La6-A
Kl. 18 Mb1-A
Almindelige bestemmelser:
1. Ekvipager til E- og D-stævner udelukkes efter OUT-reglerne i DRF’s reglement. DRF’s
reglement 2012 og OUT-reglerne i DRF’s reglement 2012 er gældende. Desuden rides
efter Regionsbestemmelser 2012, tilføjelse til OUT 2012 for D-stævner vedtaget i distrikt
11/13 samt Generelle regler for E- og D-stævner i Region Nord 2012.
2. STR. forbeholder sig ret til at aflyse klasse, med færre end 4 tilmeldte.
3. Inviterede klubber: alle klubber i region Nord.
4. Dotering: ingen, kun rosetter
5. Opstaldning pr. dag: boks kr. 150,-, (meget begrænset).
6. Indskud: pr. klasse kr. 40,-
7. Efteranmeldelse kan ske til dobbelt indskud, såfremt tiden tillader dette.
8. Ved anmeldelse – påfør gerne licensnr. og ID-nr., hvis dette haves
9. Anmeldelses frist: 16. maj 2012 til Inga Jørgensen, Skovvej 10, Sevel, 7830 Vinderup,
eller pr mail: pilar@pilar.dk. Anmeldelser uden betaling tages ikke i betragtning. Beløbet
kan indsættes på kontonr. 7602 1354600. Husk rytters navn på overførslen!
10. Kontaktpersoner: Gitte Jacobsen 2060 3088, eller Inga Jørgensen 2425 0279.
11. Stævneprogram og starttider kan ses på www.struerrideklub.dk, og vil ikke blive sendt til
de enkelte klubber.
Hammerum 3-4/3 2012 midt
HOKR gælder sig til at byde velkommen
Lørdag Søndag
Klasse Pony Klasse Hest
1
LX B0, showklasse
Max 30 cm. Der må rides med hjælp Kun uerfarne ryttere, uden placeringer i spring
13
LE B3 Outregler gælder
2
LE B0 Outregler gælder
14
LD B3 Outregler gælder
3
LD B3 Outregler gælder
15
LC B4 Outregler gælder
4
LC B4 Outregler gælder
16
LB B4 Outregler gælder
5
LB B3 Outregler gælder
17
LA A Åben
6
LA A Åben
Klasse Hest Åben for Klasse Pony Åben for
7
LX B0, showklasse
Max 50 cm. Der må rides med hjælp Kun uerfarne ryttere, uden placeringer i spring
18
LE B3 Outregler gælder
8
LE B0 Outregler gælder
19
LD B0 Outregler gælder
9
LD B7 Outregler gælder
20
LC B3 Outregler gælder
10
LC B4 Outregler gælder
21
LB B4 Åben
11
LB B3 Outregler gælder
22
LA A Åben
12
LA A Åben
Opstaldning
Boks 250 kr. pr. døgn pr. hest/pony. Meget begrænset antal. Først til mølle princippet.
Starter
:
60 kr. pr. klasse. Efteranmeldelse 120 kr. pr. klasse
Stævnet
afholdes efter DRF’s reglement og gældende OUT-regler
Efteranmeldelse i spring
senest 1 time før klassens start, mod dobbelt indskud
Flytning
af klasser kun hvis tidsplanen tillader det. Og senest aftenen inden kl. 17.00
Sidste frameldingsfrist
er aftenen inden kl. 17.00, herefter refunderes indskuddet ikke.
Anmeldelse sendes til:
HOKR, Hammerum Hovedgade 8, 7400 Herning, eller mailes til
hokr@hokr.dk
, mrk regionsstævne spring
Doteringer:
120 kr, 90 kr, 60 kr, eller præmier svarende til doteringsbeløbet
ANMELDELSESFRIST SENEST DEN 24/2 2012 - KUN KORREKT UDFYLDT ANMELDELSE
VEDLAGT BETALING MEDTAGES
Som alternativ kan beløbet INDEN SIDSTE ANMELDELSESFRIST indsættes på: reg. 9605 konto: 6447308620
mærket med rytternavn/pony.
HUSK
at skrive på anmeldelsen, hvilken betalingsform der er valgt!
OBS
der vil ikke blive sendt program ud, men det foreløbige program vil kunne ses på
www.hokr.dk
senest 8 dage før stævnet!
Endelige starttider
kan ses på www.hokr.dk aftenen inden kl. 19.00
Forplejning
kan købes under hele stævnet til fornuftige priser.
Gyldigt Vaccinationsbevis samt hestepas
kan kræves forevist
Inviterede klubber:
Alle klubber i region midt, samt Skåde Rideklub.
Sekretariat:
Åbent 1 time før stævnestart til 1 time efter sidste start, samt fredag fra 16-19, telefon 30463752. OBS mail besvares ikke under stævnet.
Spørgsmål vedr. stævnet, skal rettes til:
hokr@hokr.dk
Stævneansvarlige Pia 30463752 eller Hanne 51216751kan kontaktes ved uopsættelige spørgsmål
Telefontid 18-19 mandag og onsdag bedes overholdes. SMS besvares ikke og telefonsvare aflyttes ikke.
Banebygger: Bo Gejl
Dommer: Peter Bagger og Mogens Vogt
Vi glæder os til at se alle ryttere til en dejlig spring weekend.
hammerum 18-19/2 2012 midt
lørdag Klasse Pony Åben for
1
Ld 1
Showklasse for hest og pony Der må rides med hjælp. Uerfarne ryttere, uden placering i dressur
2
Ld 2 Outregler gælder
3
Lc 1 Outregler gælder
4
Lc 3 Outregler gælder
5
Lb 1 Outregler gælder
6
Lb 3 Outregler gælder
7
La 1 Outregler gælder
8
La 2 Åben
Klasse Hest Åben for
9
Ld 2 Outregler gælder
10
Lc 1 Outregler gælder
11
Lc 3 Outregler gælder
12
Lb 1 Outregler gælder
13
Lb 3 Outregler gælder
14
La 1 Åben
15
La 3 Åben
søndag hest
16
Ld 1 Outregler gælder
17
Lc 1 Outregler gælder
18
Lc 2 Outregler gælder
19
Lb 1 Outregler gælder
20
Lb 3 Outregler gælder
21
La 1 Outregler gælder
22
La 2 Åben
Klasse Pony Åben for
23
Ld 2 Outregler gælder
24
Lc 1 Outregler gælder
25
Lc 2 Outregler gælder
26
Lb 2 Outregler gælder
27
Lb 3 Outregler gælder
28
La 1 Outregler gælder
29
La 2 Åben
Opstaldning
Boks 250 kr. pr. døgn pr. hest/pony. Meget begrænset antal. Først til mølle princippet.
Starter
:
60 kr. pr. klasse. Efteranmeldelse 120 kr. pr. klasse
Stævnet
afholdes efter DRF’s reglement og gældende OUT-regler
Efteranmeldelse i Dressur:
Kun såfremt tidsplanen tillader det og senest dagen før kl. 17.00, mod dobbelt indskud
Flytning
af klasser kun hvis tidsplanen tillader det. Og senest aftenen inden kl. 17.00
Sidste frameldingsfrist
er aftenen inden kl. 17.00, herefter refunderes indskuddet ikke.
Anmeldelse sendes til:
HOKR, Hammerum Hovedgade 8, 7400 Herning, eller mailes til
hokr@hokr.dk
, mrk regionsstævne dressur
Doteringer:
120 kr, 90 kr, 60 kr, eller præmier svarende til doteringsbeløbet
Sammelægning af klasser:
Ved 4 eller mindre starter i en klasse kan sammelægges til breddeklasser
Klasse 1 Ld showklasse:
kan ved mange starter blive flyttet til fredag kl 17.
ANMELDELSESFRIST SENEST DEN 3/2 2012 - KUN KORREKT UDFYLDT ANMELDELSE
VEDLAGT BETALING MEDTAGES
Som alternativ kan beløbet INDEN SIDSTE ANMELDELSESFRIST indsættes på: reg. 9605 konto: 6447308620
mærket med rytternavn/pony.
HUSK
at skrive på anmeldelsen, hvilken betalingsform der er valgt!
OBS
der vil ikke blive sendt program ud, men det foreløbige program vil kunne ses på
www.hokr.dk
senest 8 dage før stævnet!
Endelige starttider
kan ses på www.hokr.dk aftenen inden kl. 18.00
Forplejning
kan købes under hele stævnet til fornuftige priser.
Gyldigt Vaccinationsbevis samt hestepas
kan kræves forevist
Inviterede klubber:
Alle klubber i region midt, samt Skåde rideklub
Sekretariat:
Åbent 1 time før stævnestart til 1 time efter sidste start, samt fredag fra 16-18, telefon 30463752. OBS mail besvares ikke under stævnet.
Spørgsmål vedr. stævnet, skal rettes til:
hokr@hokr.dk
Stævneansvarlige Pia 30463752 eller Hanne 51216751 kan kontaktes ved uopsættelige spørgsmål
Telefontid 18-19 mandag og onsdag bedes overholdes. SMS besvares ikke og telefonsvare aflyttes ikke.
Dommere: Mette Lyngesen Fack, Lykke A. Mathiassen, Charlotte Arenfelt.
Vi glæder os til at se alle ryttere til en dejlig dressur weekend.
højris 21-22/1 2012 midt
Velkommen
til
Regionsdressur stævne Højris Rideklub
d. 21. Jan.. – 22. Jan. 2012.
Stævnet:
Højris Rideklub Remmevej 25, 7430 Ikast.
Afholdes: DRF’s og OUT reglement er gældende hvor intet andet er anført.
Anmeldelses frist
:
Fredag d. 13 januar 2012.
(Anmeldelser uden betaling vil ikke blive registreret.)
Anmeldelse sendes til :
Jette Flarup Storemosevej 5, 7430 Ikast
Anmeldelse via mail:
sekretariatet@hjrk.dk
Anmeldelses gebyr:
60 kr. pr. klasse.
Efteranmeldelser:
Kun hvis tiden tillader det, og mod dobbelt indskud.
Betaling:
Via Netbank Nordea reg. 2760 konto 6268414043
(Husk navn på rytter og klub)
DRESSUR
*må ikke starte hvis
man har opnået 65%
eller derover.
SPRING
Opstaldning:
Der er
desværre ikke
mulighed for
opstaldning.
Program:
Foreløbi
gt program/ tidsplan
bliver offentliggjort på vores hjemmeside
www.hjrk.dk
senest 5 dage før første stævnedag.
Sammenlægning
af klasser el. aflysning:
Ved 4 eller mindre starter i en klasse kan sammenlægges til breddeklasser.
Ved mindre end 3 kan aflyses. Der kan flyttes på rækkefølgen af klasser-
Bredde klasser:
Der kan tilmeldes 2 startes i bredde klasserne, men hvis der er over 85 starter
på hele dagen ,vil der kun kunne startes 1 gang.
I bredde klasserne kan rides: Klasse 4 og 7 (LB 1 – 2 – 3 )
klasse 9 ( LAS 2 – 3 -4 )
Starttider: Starttider kan ses på
www.hjrk.dk
aftenen inden kl. 19:00
Doteringer:
120 kr., 90 kr., 60 kr., eller ærespræmier svarende til doteringsbeløbet.
Gyldigt vaccinationskort og kvittering for klubmedlemsskab skal forevises.
DRESSUR
*må ikke starte hvis
man har opnået 65%
eller derover.
SPRING
Opstaldning:
Der er
desværre ikke
mulighed for
opstaldning.
Program:
Foreløbi
gt program/ tidsplan
bliver offentliggjort på vores hjemmeside
www.hjrk.dk
senest 5 dage før første stævnedag.
Sammenlægning
af klasser el. aflysning:
Ved 4 eller mindre starter i en klasse kan sammenlægges til breddeklasser.
Ved mindre end 3 kan aflyses. Der kan flyttes på rækkefølgen af klasser-
Bredde klasser:
Der kan tilmeldes 2 startes i bredde klasserne, men hvis der er over 85 starter
på hele dagen ,vil der kun kunne startes 1 gang.
I bredde klasserne kan rides: Klasse 4 og 7 (LB 1 – 2 – 3 )
klasse 9 ( LAS 2 – 3 -4 )
Starttider: Starttider kan ses på
www.hjrk.dk
aftenen inden kl. 19:00
Doteringer:
120 kr., 90 kr., 60 kr., eller ærespræmier svarende til doteringsbeløbet.
Gyldigt vaccinationskort og kvittering for klubmedlemsskab skal forevises.
Lørdag: Lørdag:
Klasse Pony Bane Klasse Hest Bane
1 LD2 Pony * B 5 LD2* A
2 LC1* B 6 LC2* A
3 LC2* B 7 LB Bredde A
4 LB Bredde B 8 LA1* A
9 LA Bredde A
Søndag: Søndag
Klasse Pony Metode Klasse Hest Metode
10 LE BO 16 LE BO
11 LD B3 17 LD B3
12 LD B1 18 LD B1
13 LC B4 19 LC B4
14 LB B7 20 LB B7
15 LA A
Thisted d. 4-5/2 2012 nord
Propositioner
Sportsrideklubben Thisted
Indendørs D-stævne
(Udv. Klubstævne)
4. – 5. februar 2012
Lørdag den 4. februar 2012
Dressur Pony
Klasse 01 LD1-B evt. med opråber
Klasse 02 LC1-B
Klasse 03 LB1-B
Klasse 04 LB3-B
Klasse 05 LA-bredde (La2 – La3 – La4), bane B
Dressur Hest
Klasse 06 LC1-A
Klasse 07 LB1-A
Klasse 08 LA1-A
Spring Pony
Klasse 09 U-LD 50/60/70 cm. Met B0, tempo 275 m/min.
Klasse 11 LC 60/70/80 cm. Met B4, tempo 275 m/min.
Klasse 13 LB1 65/75/85 cm. Met B4, tempo 300 m/min.
Klasse 15 LA1 75/85/95 cm. Met A, tempo 300 m/min
Spring Hest
Klasse 10 U-LE 80 cm. Met B0, tempo 300 m/min.
Klasse 12 LD 90 cm. Met B4, tempo 300 m/min.
Klasse 14 LC 100 cm. Met B4, tempo 300 m/min.
Klasse 16 LB1 105 cm. Met B3, tempo 300 m/min.
Søndag 5. februar 2012
Spring Pony
Klasse 17 LD 50/60/70 cm. Met B4, tempo 275 m/min.
Klasse 19 LC 60/70/80 cm. Met B4, tempo 275 m/min.
Klasse 21 LB2 70/80/90 cm. Met B3, tempo 300 m/min.
Klasse 23 LA2 80/90/100 cm. Met B3, tempo 300 m/min.
Spring Hest
Klasse 18 U-LD 90 cm. Met B0, tempo 300 m/min.
Klasse 20 LC 100 cm. Met B4, tempo 300 m/min.
Klasse 22 LB2 110 cm. Met B1, tempo 300 m/min
Dressur Pony
Klasse 24 LD2-B
Klasse 25 LC2-B
Klasse 26 LB2-B
Klasse 27 LA1-B
Dressur Hest
Klasse 28 LC2-A
Klasse 29 LB2-A
Klasse 30 LA2-A
Vedr. klasse 05: Hver ekvipage kan starte 2 gange i denne klasse – det skal i så fald være 2 forskellige programmer der rides. Hver ekvipage kan dog kun opnå en placering i klassen. Placeringsrækkefølgen afgøres efter højest opnåede procenttal.
Vi gør opmærksom på at springklasserne afvikles umiddelbart efter hinanden.
Det er derfor op til rytterne selv at holde sig orienteret om ændringer.
Såfremt der er mindre end 4 tilmeldte i en klasse rides kun til bedømmelse, der uddeles ikke præmier.
Vi påregner at starte stævnet lørdag ca. kl. 08 og søndag ca. kl. 08
Almindelige bestemmelser for STH’s Udv. Klubstævne februar 2012
Alle konkurrencer afholdes indendørs på Thisted Ridecenter, Teglværksvej 9, 7700 Thisted
DRF’s reglement 2012 er gældende – herunder OUT-reglerne i DRF’s reglement. Desuden rides efter Regionsbestemmelser for 2011 for distrikt 11/13, tilføjelser til OUT-regler for D-stævner 2011 for distrikt 11/13 samt generelle regler for E- og D-stævner i region Nord i distrikt 11/13.
Anmeldelsesfrist: Mandag den 23. januar 2012
Anmeldelsesadresse: Peter Kloster
Møllevej 45
7700 Thisted
Tlf. 24 65 39 29 efter kl 18.00
Opgiv venligst rytterlicens og Id-nr. på alle som har det, det vil være en rigtig stor hjælp.
Korrekt udfyldt anmeldelsesblanket kan også sendes på mail til sth@mail.tele.dk med samtidig indbetaling af startgebyr mv. på STH’s konto i Sparekassen Thy 9090 050-56-94147. Husk at opgive rytternavn på bankoverførslen.
Anmeldelser uden samtidig betaling bliver ikke medtaget.
Link til anmeldelsesblanket kan findes på klubbens hjemmeside: www.sththisted.dk
Indskud 60 kr. pr. klasse
Indskud U-klasser 40 kr. pr. klasse
Efteranmeldelse mod dobbelt indskud, såfremt tidsplanen tillader det.
Boks hele stævnet 400 kr.
Boks enkeltdag 250 kr.
Campingvogn el 250 kr. skal sendes sammen med anmeldelsen.
Dotering: Kr. 100 – 75 – 50
Ingen dotering i U-klasser – der uddeles rosetter for fejlfri parcour.
Frameldingsfrist: Torsdag den 2. februar 2012 på mail: sth@mail.tele.dk
Inviterede klubber: BLK, FRØ, HBR, HHH, LERK, MRR, NTR, NÆST, ROM, SJRK, SKRK, SSH, STH, STR, SYRK, THR.
Programsider kan ses på www.sththisted.dk, senest søndag den 29. januar 2012.
Start-tider i dressur til lørdag kan ses på www.sththisted.dk den 3. februar 2012.
Start-tider i dressur til søndag kan ses på www.sththisted.dk den 4. februar 2012.
Resultater i dressur og springning kan ses på www.sththisted.dk
ringkøbing d. 4-5/2 2012 midt
Regionsstævne (D-stævne) i Ringkøbing Rideklub
d. 4-5. februar 2012
Lørdag d. 4. feb. - dressur for pony og hest
Kl. 1-3 LA bredde pony (kl.1-LA1 + kl.2 -LA2 + kl.3 – LA3) bane B
Kl. 4-6 LB bredde pony (kl.4-LB1 + kl.5-LB2 + kl.6-LB3) bane B
Kl. 7-9 LC bredde pony (kl.7-LC1 + kl.8-LC2 + kl.9-LC 3) bane B
Kl. 10-11 LD bredde pony/hest (kl.10-LD1 + kl.11-LD2)* bane B
Kl. 12-14 LC bredde hest (kl.12-LC1 + kl.13-LC2 + kl.14-LC3) bane A
Kl. 15-17 LB bredde hest (kl.15-LB1 + kl.16-LB2 + kl.17-LB3)** bane A
Kl. 18-20 LA bredde hest (kl.18-LA 1 + kl.19-LA2 + kl.20-LA3)** bane A
*
egen opråber tilladt
**
flyttes evt. til søndag
Søndag d. 5. feb. - spring for pony og hest
Kl. 21 LE pony sløjfespring metode B0
Kl. 22 LD pony metode B7
Kl. 23 LC pony metode B7
Kl. 24 LB pony **2-stjernet metode B4
Kl. 25 LA pony **2-stjernet metode B4
Kl. 26 LE hest sløjfespring metode B0
Kl. 27 LD hest metode B7
Kl. 28 LC hest metode B7
Kl. 29 LB hest **2-stjernet metode B4
Kl. 30 LA hest **2-stjernet metode B4
Almindelige bestemmelser
1. Indskud pr. start kr. 60,00.
Det er i breddeklasserne tilladt, at starte to gange pr. ekvipage i samme klasse, såfremt der rides to forskellige
programmer - HUSK at der skal betales for begge starter. En ekvipage, der deltager to gange i samme klasse, kan
opnå 2 placeringer i klassen.
Hvis breddeklasserne 15-17 og 18-20 flyttes til søndag gives indskud retur, hvis man ikke har mulighed for at
starte.
2. Efteranmeldelse i dressur modtages kun i det omfang tidsplanen tillader det, og KUN imod dobbelt indskud.
I spring indtil en time før klassens start, og KUN imod dobbelt indskud.
3. Max 2 starter pr. ekvipage pr dag.
4. Der skal medbringes eget stævnenummer, påklædning efter DRF’s regler.
5. Alle klasse gennemføres, men ved 3 tilmeldte eller derunder, rides der kun til bedømmelse.
6. Stævnet afvikles efter gældende DRF’s regler, HUSK OUT-reglerne og Region Vest bestemmelser.
7. Der skal kunne fremlægges gyldigt medlemsbevis af en klub under Dansk Rideforbund samt hestepas med gyldig
vaccination.
8. Inviterede klubber – alle klubber i region vest
AOR, HARI, HHH, HORI, HOSK, LYRI, RIK, SERK, SJR, SPOR, SRS, VISK, ØRN samt HER, RIRI, ROM, IKR
9. Stævnet afholdes på: Ringkøbing Rideklub - Vesttarpvej 7 - 6950 Ringkøbing.
Kontakt indtil d. 2. feb. : Marianne Hansen tlf. 30 114 312 eller Ninna Lange tlf. 22 557 751 – telefontid efter kl.
17:00 el. på mail
ringkobingrideklub@hotmail.com
.
Kontakt d. 3. feb. kl. 16-17 samt under stævnet er tlf. 97 325 677. Sekretariatet er åbent 1 time før stævnets start og ½-time efter sidste rytter. 10. Anmeldelsesfrist er d.20. januar 2012. Tilmelding foretrækkes via DRF Portal. Hvis ikke det kan lade sig gøre skal der tilmeldes pr. mail til:
ringkobingrideklub@hotmail.com
gerne på
anmeldelsesblanket som findes på vores hjemmeside
www.ringkoebing-rideklub.dk
under stævner. I modtager en
mail som bekræftelse på jeres tilmelding. Betaling sker via kontooverførsel til:
Reg.nr.7650 Kontonr. 2345838
.
HUSK at skrive dit navn som det første i overførslen. Anmeldelsen bliver først betragtet som gyldig når vi kan se pengene på kontoen. 11. Framelding skal ske senest d. 20. januar 2012 per mail, se mailadresse under pkt. 10. 12. Der vil være mulighed for leje af dagsboks. Pris pr. dag kr. 250,00, tillæg for spåner kr. 150,00. Da der er begrænset antal bokse, sker fordeling efter først til mølle princippet. Foder medbringes og al pasning er på eget ansvar. Heste uden opstaldning har INGEN adgang i staldene. 13. Pisk eller sporer er tilladt til og med LC3, de øvrige klasser rides med sporer. Foreløbige startlister/program vil være at finde på:
www.ringkoebing-rideklub.dk
8 dage før start, endelige
lister kommer på nettet aftenen før stævnet. Vi kan altid bruge hjælpere, så hvis du eller en du kender, har lyst til at give en hjælpende hånd under stævnet, hører vi gerne fra jer
Thyholm d. 28-29/1 2012 nord
REGIONSSTÆVNE (D-stævne)
28. – 29. januar 2012
Dressur: lørdag
Kl. 01: LD1 Pony/hest
Kl. 02: LC1 Pony
Kl. 03: LC2 pony
Kl. 04: LC2 hest
Kl. 05: LC3 pony
Kl. 06: LC3 hest
Kl. 07: LB1 pony
Kl. 08: LB1 hest
Kl. 09: LA1 Pony og Hest
Kl. 10: LA2 Pony og Hest
KL.11: LA4 Pony og Hest
Dressur: søndag
Kl. 12: LD1 Pony/hest
Kl. 13: LC1 pony/hest uden
sadel (showklasse) Åben for alle
Kl. 14: LC2 Pony
Kl. 15: LC3 Hest
Kl. 16: Holdridning u. galop,
trækker tilladt
Spring: søndag
Kl. 17: U-LE pony met. B0
Kl. 18: U-LE hest met. B0
Kl. 19: U-LD pony met. B0
Kl. 20: U-LD hest met. B0
Kl. 21: LC pony met B3
Kl. 22: LC hest met. B3
Kl. 23: LB Pony met. B3
Kl. 24: LB Hest met. B3
Kl. 25: LA pony met. B3
Kl. 26: LA hest met. B3
1. Stævnet er åbent for D og C heste og ponyer. DRF reglement 2011 og OUTreglerne
i DRF reglement 2011 er gældende. Desuden rides efter
Regionsbestemmelser 2011 og tilføjelse til OUT 2011 for E- og D-stævner
vedtaget i Distrikt 11/13 og samt regler for Region Nord 2011
2.
Ved mindre end fire startende rides kun til bedømmelse, jfr. struktur omkring
E- og D-stævner 2011
. Der uddeles roset til ”vinderen”, men ikke dotering.
”Resultatet” tæller ikke i henhold til OUT-reglerne (se punkt 1)
3.
THR forbeholder sig retten til at sammenlægge klasser pony/hest ved mindre end
4 ekvipager ved anmeldelsesfristens udløb, jfr. struktur omkring E- og D-stævner 2011
4.
Alle klasser går på bane B
5.
Klasse 12, 13, 14 og 15 tæller ikke i klubmestersammenhæng
6.
Klasse 1 og 12 er kun åben for ryttere der ikke starter/har startet LC1 eller
højere dressurklasser.
7.
Klasse 13 er en showklasse, og må startes som 3. klasse søndag
8. Indskud: kr. 60,- pr. klasse. Doteringer kr. 100,-/75,-/50,- (Ingen doteringer i Uklasser og holdridning) 9. Opstaldning: Boks. 200,- pr. dag. Boksen kan ikke benyttes om natten. Opstaldning er på eget ansvar. 10. Inviterede klubber: STH, FRØ, SYRK, MRR, BLK, THR, SJRK, SKRK, SSH, STR, LERK, ROM, NÆST, NTR, HBR, BIG, LØRI og HOSK 11. Efteranmeldelser modtages i det omfang tiden tillader det mod dobbelt indskud. 12. Gyldig vac.att. og klubmedlemskab skal forevises på forlangende. 13. Der udsendes ikke programmer. Alle oplysninger vedr. stævnet kan ses på www.thyholmrideklub.dk 14. Anmeldelse uden bankoverførsel eller penge/check tages ikke i betragtning. 15. Find anmeldelsesblanketten på
www.thyholmrideklub.dk
. Pengene overføres til:
reg.nr. 9116 konto 0000142182 -
husk at mærke overførslen med navn på
rytter og hest
. Der kan ikke tilmeldes via kontoen, husk at sende
anmeldelsesblanket også. Anmeldelsesfrist: 17. januar 2012 Sendes til:
thyholmrideklub@hotmail.com
eller evt.
Mai-Britt Sørensen
Kappelvej 4
7790 Thyholm
TLF: 97 87 23 63 mobil: 4046 8863
Mandag til torsdag mellem 18.00-20.00
www.thyholmrideklub.dk
|
|
|
|
|
|
|